28.3.11

audire


-Σςςς
-Άκου...
-Γιατί το κάνεις αυτό; Γιατί  πρέπει να μου λείπεις περισσότερο;

Χτες έκανα τον πιο όμορφο Έρωτα στο κορμί σου… Ξέρω πως θα μου πεις πως κάθε φορά το ίδιο σου λέω αλλά κάθε φορά το ίδιο βιώνω… μεσάνυχτα, στην απαρχή της καινούριας μέρας ένιωθα τα χέρια σου να κυλούν πάνω μου, να δένονται στον λαιμό μου, να φιλώ το στόμα σου, να γλιστρούν τα χέρια σου μέσα στο κορμί μου, να γίνομαι λάβα, να αφήνω αναστεναγμούς στο πρόσωπό σου, να κοιτάς το δικό μου πως συσπάται, να γίνομαι υγρή, να γίνομαι ολόκληρη μια ζεστή υγρασία, να φιλάς τις ρώγες μου, να φιλάω το στήθος σου, να πιάνεις τα χέρια μου με το ένα σου χέρι, να παραδίνομαι στο σώμα σου, να παραδίνεσαι στα χέρια μου, να μπαίνεις μέσα μου απαλά, να τεντώνω το κορμί μου, να μπαίνεις πιο βαθιά μέσα του, να σου χαμογελώ πονηρά και παιχνιδιάρικα για μια στιγμή κι εσύ να μπαίνεις πιο δυνατά κι εγώ να αφήνω μια κραυγή στον λαιμό σου και μερικές γρατζουνιές στην πλάτη σου. Να μου πιάνεις τη λεκάνη, να μπαίνεις βαθύτερα κι εγώ να χάνομαι, να τυλίγω τα πόδια μου γύρω από τη μέση σου κι έπειτα το ένα πόδι μου να φτάνει στην πλάτη σου και το άλλο να φτάνει στον λαιμό σου κι εσύ να μπαινοβγαίνεις βαθιά μέσα μου δυνατά και γρήγορα και ρυθμικά κι εγώ να ιδρώνω κι εσύ να ιδρώνεις κι εγώ να κοιτάζω τα μάτια σου, κι εσύ να προσπαθείς να διακρίνεις τις κόρες των ματιών μου αλλά να μη μπορείς κι εγώ να πλησιάζω τις δικές σου και να με ρουφάνε μέσα τους κι εσύ να μπαινοβγαίνεις πιο έντονα κι εγώ να έχω σηκωθεί και να ακουμπάω στους αγκώνες μου και να ανασαίνω κατευθείαν μέσα στο στόμα σου. Να πέφτει ο ιδρώτας σου στο πρόσωπό μου και να στάζεις, να στάζεις ολόκληρος κι εγώ να βγάζω το γλώσσα μου και να γλύφω τα χείλη μου να πάρω τη γεύση της σταγόνας του ιδρώτα σου και να υπάρχεις τόσο ζωντανός μέσα μου που σε νιώθω σε όλα τα τοιχώματα του κορμιού μου και σε εγκλωβίζω εκεί. Γίνεσαι πιο σκληρός από πριν, η αίσθηση σου με τρελαίνει, γέρνω το κεφάλι μου πίσω, θέλω να ουρλιάξω, ουρλιάζω, σηκώνω τα μάτια μου απέναντι από τα δικά σου, νιώθω να είναι άγρια αυτή τη στιγμή, μπαινοβγαίνεις μέσα μου ασταμάτητα και άρρυθμα, γίνεσαι ακόμα πιο σκληρός, μικραίνω τα μάτια μου, συνοφρυώνομαι, τεντώνεις το κορμί σου μέσα μου, χύνεσαι ολόκληρος, οι φλέβες μου σπάνε στο λαιμό μου, ουρλιάζω και μερικά «Σςςςςςς» και σε νιώθω να κυλάς μέσα μου… μένεις για λίγο πάνω μου… οι ιδρώτες μας ενώνονται… έχεις το κεφάλι σου στον λαιμό μου και ανασαίνεις γρήγορα… προσπαθείς να ξελαχανιάσεις και προσπαθώ να ξελαχανιάσω κι εγώ.. ο ένας δίπλα στο αυτί του άλλου… μου φιλάς τον λαιμό κι εγώ σου χαμογελώ. Φιλάω το στόμα σου και σου λέω ‘‘Ευχαριστώ’’ με τα χείλη μου. Το κορμί μου είναι ευγνώμων για κάθε στιγμή που υπάρχεις μέσα του…
Έτσι όπως ήμασταν γυμνοί κοιμηθήκαμε ο ένας δίπλα στον άλλο και πάνω στον άλλο και μέσα στον άλλο.. μου έπιανες τα χέρια και με ταξίδευες σε μέρη που δε ξέρω αν τα είδα τελικά. Σε ένιωθα να ξυπνάς στιγμιαία αλλά χωρίς να ανοίγεις τα μάτια σου και να με σφίγγεις πάνω σου. Να μου πιάνεις τα χέρια και να με κρατάς σφιχτά και να μη με αφήνεις, να μη με αφήνεις κι εγώ έπαιρνα ευτυχία κάθε φορά που μου έσφιγγες το κορμί μου μέσα σου. Κι έτσι κοιμήθηκα. Αλλιώς. Και απαλά. Και μερικές λέξεις κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μοιάζουν με διάλογο. Λίγες και κοφτές. Από εκείνες που δηλώνουν σιγουριά χωρίς να υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης.
-Δε θα φύγεις.
-Δε θα φύγω μικρό μου…
Κι έπειτα άλλαξες πλευρό. Κι άλλαξα κι εγώ. Και ήρθα από πίσω σου και σε τύλιξα μέσα στην αγκαλιά μου. Έβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια σου και κοιμήθηκα απαλά και τρυφερά. Και μια ανάσα σου ευχαρίστησης, τρυφερότητας και πληρότητας. Σε ένιωθα να χαμογελάς ευτυχισμένος. Δεν είχα ανοίξει τα μάτια μου. Αλλά σε έβλεπα ευτυχισμένο. Χαμογελούσε το πρόσωπό σου λες κι έβλεπες το πιο υπέροχο όνειρο του κόσμου! Λες και ήταν δικό σου το πιο όμορφο όνειρο του κόσμου! Ήταν δικό σου το πιο όμορφο όνειρο του κόσμου… γύρισες και πάλι κι έβαλες το πρόσωπό σου απέναντι από το δικό μου. Λύγισες τα πόδια σου και τα έβαλες ανάμεσα στα δικά μου τα λυγισμένα. Τα χέρια μου ήταν μέσα στα δικά σου μπροστά στο στήθος μας και ανάμεσα στα κορμιά μας. Άνοιξα τα μάτια μου για μια μόνο στιγμή. Σε κοίταξα στιγμιαία και χαμογέλασα. Τα έκλεισα ξανά…
Γύρισα πλευρό. Και με έβαλες εσύ μέσα σου. Το αριστερό σου το χέρι ήταν περασμένο κάτω από τον λαιμό μου και το δεξί σου ήταν περασμένο από πάνω μου και η παλάμη  σου κρατούσε το αριστερό μου στήθος. Το δεξί μου χέρι έπιανε το την αριστερή παλάμη σου από το χέρι που βρισκόταν κάτω από τον λαιμό μου. Μου έκλεινες μέσα στην παλάμη σου το στήθος μου κι εγώ δε φοβόμουν τίποτα πια. Ήμουν σίγουρη, ήμουν ασφαλής…
-Μ’ αγαπάς…
-Σ’ αγαπώ κορίτσι μου..
Κι ένα χαμόγελο σε έναν ύπνο διαφορετικό τρυφερό, υπέροχο. Λύγισα τα πόδια μου κι εσύ λύγισες τα δικά σου και τα ταίριαξες δίπλα τους. Σαν σχήματα απόλυτα ταιριασμένα τα κορμιά μας αποκοιμήθηκαν σε έναν ύπνο που όμοιό του δε θυμάμαι να έχω κάνει ξανά.
-Θα μ’ αγαπάς αύριο;
-Όλο και πιο πολύ…
Και το φως με ξύπνησε. Και σου είπα ψιθυριστά καλημέρα αλλά ξύπνησες. Και ήμουν ακόμα γυμνή κι ερωτευμένη από χτες και λες και δε μεσολάβησε η νύχτα, ήθελα τόσο πολύ να παίξω με το κορμί σου! Σου πείραξα το πρόσωπο μου έκανες γκριμάτσα, ακούμπησα στον αριστερό αγκώνα μου και σου φίλησα το στόμα. Άνοιξες τα μάτια σου και χαμογέλασες. Κι έτσι όπως ήμουν ακουμπισμένη στον αγκώνα μου έβαλα το χέρι μου κάτω από τα σκεπάσματα και ανάμεσα στα πόδια σου και σε χάιδεψα και σου χαμογέλασα εγώ. Έκλεισες τα μάτια σου και μου έβγαλες ένα μουρμουρητό απόλαυσης και μου χαμογελούσες με τα μάτια σου κλεισμένα.
-Σςςς...
Κι εγώ τύλιξα τα χέρια μου γύρω σου ανάμεσα στα πόδια σου και σε έπαιζα και σε απολάμβανα να μου χαμογελάς. Έσκυψα το κεφάλι μου πάνω από το δικό σου˙ δεν ήθελα να χάσω ούτε έναν σπασμό του προσώπου σου. Και σε χάιδευα απαλά, πολύ απαλά και μερικές φορές πιο γρήγορα μόνο και μόνο για να δω την αντίδραση του κορμιού σου και τα φρύδια σου να ενώνονται. Κι έπειτα ξανά απαλά και ρυθμικά.. κι έπειτα έντονα.. κι έπειτα χώθηκα κάτω από τα σκεπάσματα κι εσύ άνοιξες έκπληκτος τα μάτια σου και χάθηκα ανάμεσα στα πόδια σου. Σε έβαλα στο στόμα μου να σε απολαύσω ολόκληρο να σε φιλήσω, να καταπιώ όλη σου την ύπαρξη σαν να μην υπήρξες πριν από εκείνη τη στιγμή, σαν να μην υπάρχεις την επόμενη. Έκλεισες τα μάτια σου και έπιασες το κεφάλι μου και μου χάιδεψες τα μαλλιά. Μου ψιθύρισες πως μ’ αγαπάς αλλά το είπες τόσο διακεκομμένα που η ανάσα σου σε πρόδωσε και δεν έβγαλες ολόκληρη τη λέξη. Σε άκουγα να με απολαμβάνεις, σε έγλυφα συνέχεια, δεν ήθελα στιγμή να αφήσω το κορμί σου, ένιωθα τη μεγαλύτερη ικανοποίηση του κόσμου να σε βλέπω να τρέμεις, να μεγαλώνεις, να σκληραίνεις στο στόμα μου, ένιωθα η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου που μπορούσα να σε κάνω να νιώσεις έτσι, το στόμα μου σε ρουφούσε απαλά, τα χέρια σου τύλιγαν το κεφάλι μου, το κορμί σου ένιωθε τον ηλεκτρισμό και σε ένιωθα πως μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα θα τελείωνες για μένα άλλα με σταμάτησες, με σήκωσες, με έφερες στο στα χείλη σου και μου φίλησες το στόμα. Μου έπιασες το στήθος κι εγώ άνοιξα τα πόδια μου και κάθισα πάνω σου. Μπήκα μέσα σου κι άρχισα να κουνάω απαλά τη λεκάνη μου..
-Άκου...
Τέντωσα το κορμί μου προς τα πίσω κι εσύ μου έπιασες το στήθος και μου το έσφιξες. Σε κοίταξα στα μάτια, έσταζε το σώμα μου ανάμεσα στα πόδια μου, έγειρα το κορμί μου πάνω σου, έπιασα τα χέρια σου ψηλά πάνω από το κεφάλι σου, το στήθος μου ακουμπούσε πάνω στο δικό σου, σε φιλούσα, σε φιλούσα ατελείωτα, προσπαθούσα να σε χορτάσω μπαινόβγαινα μέσα σου γρήγορα, δε μπορούσα να φανταστώ πως το κορμί μου θα ακολουθούσε άλλους ρυθμούς, και πάλι σε ένιωθα όπως χτες να είσαι έτοιμος να τελειώσεις, ένιωθες τον κόλπο μου να κάνει σπασμωδικές κινήσεις πάνω σου, και μπαινόβγαινα πιο γρήγορα από πριν επιδιώκοντας να σε νιώσω και πάλι να τελειώνεις μέσα μου τη στιγμή που εγώ θα τελειώνω πάνω σου…
-Γιατί το κάνεις αυτό; Γιατί  πρέπει να μου λείπεις περισσότερο;
-