5.3.11

scio te?


Πέρασα μια βόλτα από την ανάσα σου και κάθισα για καφέ κι έπειτα δε μπορούσα να κοιμηθώ όλο το βράδυ από τα βογκητά μιας χυδαίας ερωτευμένης φαντασίωσης. Μου αρέσουν οι λέξεις που κάνουν θόρυβο και σοκάρουν. Έτσι χρησιμοποιώ τη λέξη χυδαία και πρόστυχη όσο συχνά θέλω και είναι από τις αγαπημένες μου γιατί η δόνησή τους ταράζει το μυαλό πριν προλάβω να εκφέρω την τελευταία συλλαβή. Έχει ή δη μπει στην φαντασίωση της λέξης…
Χτες προσπαθούσα να ακολουθήσω τη διαδρομή που έκανε το στόμα σου από τα χείλη μου ως το στήθος μου μα χάθηκα κι έτσι δε κατάφερα ποτέ να επιστρέψω πίσω στο σώμα μου κι έμεινα εγκλωβισμένη στον δρόμο που δεν οδηγεί πουθενά στο πλάι του λαιμού μου. Ακουμπούσαν τα δάχτυλά σου πάνω στην πλάτη μου κι εκείνη τιναζόταν απαλά και τεντωνόταν όπως οι κάμπιες λίγο πριν γίνουν πεταλούδες. Και εισχώρησε η μια πραγματικότητα στην άλλη και την ώρα που είπα ‘‘Αυτό είναι’’ στο κεφάλι μου είπες ‘‘Αυτό είναι να ζεις τις πραγματικότητες ταυτόχρονα’’ αλλά σώπασα και δε σου το είπα ποτέ πως πάλι μπήκε ο ένας στο μυαλό του άλλου, δε ξέρω πια ποιος σε ποιανού. Έχω την αίσθηση των χειλών σου στα χείλη μου και πως περιμένω να τη νιώσω ξανά και ξανά. Νιώθω οικειότητα μαζί σου. Το φιλί είναι οικείο σαν όλα μου τα όνειρα μου μα ποιος να με καταλάβει. Ποιος να πιστέψει όταν του πω πως εκεί σε συναντούσα για πάντα πριν γίνεις η πιο γλυκιά και περίεργη πραγματικότητά μου; Ποιος να πιστέψει πως σε φίλησα πριν σε γνωρίσω; Και πως ήμουν σίγουρη πως έτσι φιλάς…
Το κορμί σου κολλάει πάνω στο δικό μου κι ενσωματώνεται με έναν πολύ περίεργο τρόπο κι έπειτα χάνεται μέσα μου. Σε νιώθω ολόκληρο να βουτάς στο κορμί μου, να πλάθεις το στήθος μου, να μπαινοβγαίνεις μέσα μου με την άνεση που έχουν τα κορμιά που έκαναν έρωτα για πάνω από δώδεκα ζωές. Ξέρω πως είναι η αίσθηση του γυμνού κορμιού σου. Την ξέρω. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δε θέλω σαν τρελή να τη γευτώ, να ρουφήξω το κορμί σου κι έπειτα να το καταπιώ να το κρατήσω μέσα μου εσαεί ευχόμενη να μη μου το ζητήσεις πίσω. Θέλω να αφήσω υγρά αυλάκια νερένια στη ραχοκοκαλιά σου και στα πόδια σου. Πάνω στα πόδια σου, πίσω στα πόδια σου, μέσα στα πόδια σου και ανάμεσα στα πόδια σου. Είμαι χυδαία; Δε φαντάζομαι να πιστεύεις πως το χυδαίο δεν είναι ό,τι πιο ερωτικό υπάρχει!  Και θα ήθελα να το πιστέψεις με το σώμα σου στα χέρια μου να τρέμει από την παλάμη του χεριού μου μέχρι τα ακροδάχτυλα των ποδιών σου.
Η ώρα είναι εννιά και είκοσι δύο. Δε κοιμήθηκα. Καθόμουν και σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να περιγράψω κάτι τόσο δυνατό με λέξεις. Αποφάσισα πως δε μπορώ. Το μόνο που μπορώ είναι να κάθομαι και με τα μάτια κλειστά να περιφέρομαι στο σώμα σου κι από εκεί στο δικό μου-το άρωμα σου είναι μαγικό-μέχρι την επόμενη Περιπλάνηση  σου στο Πέρα και στο Δώθε. Θέλω να μπω μέσα σου χωρίς να χάσω την υπόστασή μου και να μου πεις τα πιο μεγάλα λόγια που υπάρχουν πριν σου τα κλέψω από τη σκέψη και τα κάνω από δικά σου δικά μου. Κι έτσι όπως τα μυαλά μας επικοινωνούν άντε να βρεις μετά ποια λόγια είναι ποιου για να τα βάλεις σε ροζ ή σε σιέλ κουτάκια ανάλογα με το φύλο της σκέψης. Και αν ποτέ ξεχάσεις, κράτα το μενταγιόν που σου έδωσα για να θυμάσαι πως έτσι κάνουν τα κορίτσια.
Θέλω τόσο να κρυφτώ μέσα σου… θα με κρατήσεις όμως;